Post by guetomeacarta on Feb 19, 2022 23:01:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Sling Drift ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Sling Drift IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt meer uithoudingsvermogen ▞▞▞
▞▞▞ Sling Drift 2022 version ▞▞▞
Veel te veel advertenties. Een van de advertenties is een balk onderaan waar de meeste mensen zullen tikken (waarschijnlijk met opzet geplaatst om meer geld te verdienen met aangeklikte advertenties). Ik heb al verwijderd dus geen gratis geld meer van mij.
speel het niet, het werkt niet en het crasht elke advertentie komt en de advertenties zijn slecht elke 5 seconden een advertentie verschijnt en schopt me eruit en mijn oude telefoon heeft een virus van deze game download het niet of je krijgt een virus
Waardeloos tering tifes kut spel
Die "Mensen" die "Te veel advertenties, wawawa" zeiden, begrepen het PLEZIER van het spel niet! Meest verslavende spel ooit!
het is echt cool, hoewel het in het begin best moeilijk is, maar het is goed. je krijgt maar één kans alsof je op zijn minst meer beurten kunt hebben om te passen. Verbeter dat a.u.b. Over het algemeen is het een goed spel a 👍 up
Jullie spel is goed maar mag meer updates
Vol met advertenties, vraagt ook toegang tot locatie en maakt het moeilijk om opties te kiezen om geen gegevens te delen onder de AVG
Te veel advertenties.
Eigenlijk leuk, maar veel te veel advertenties. Zou een knock-off versie spelen
Ik denk dat het een heel goed spel van de wereld is, omdat de besturing en de gameplay erg leuk zijn
Gewoon te veel advertenties. Het is echt over de top jongens. Ik vond dit spel echt geweldig, maar ik moest het verwijderen. Het is gewoon te vervelend om te proberen te spelen met de constante onderbrekingen. Ik zal een knock-off versie vinden.
Als je ze geen toestemming geeft om je gegevens te verzamelen, houden ze een rode balk boven die je irriteert totdat je het doet.. verwijderen
Djt spel is zo leuk😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😎
het is DE BESTE SPEL DIE IK OOIT HAD OOK ONTWIKKELAARS OF PEEPS DIE NAAR DEZE COMMENTAAR KIJKEN OF LEZEN IK HEB EEN MANIER OM VAN DE ADVERTENTIES TE NEMEN!!!! ZET UW WIFIIIIIII UIT!!
erg leuk, maar ik wou dat je kleine karakters had die bovenop de auto zitten
Dit spel was vroeger goed. Echt leuk. Plots wordt je gedwongen om videoadvertenties van 30 seconden tussen games te bekijken. Helemaal overdreven, vooral als je bedenkt dat het steeds weer dezelfde zijn. Deze game heeft zijn logische levensduur op mijn telefoon bereikt. Ik raad het op dit moment niet aan om het te downloaden. Tijd om te verwijderen.
Kan beter
grappig
Ik beleef er geen enkel plezier aan
Echt een stom spel en je kan niet een naar het startscherm efe sierius
Leuk spel, te veel advertenties! Update: Verschrikkelijk, advertenties na elke poging... verwijderen??..... JA!!!
erg leuk
Mleuk
Dit spel is geweldig. Er is slechts een 4-sterrengemiddelde vanwege kinderen die niet goed zijn in het spel en een bug die lang geleden is verholpen. Er is een multiplayer (niet online) die erg leuk is en zelfs zonder de multiplayer is dit een spel met 4 startpunten. Er zijn veel advertenties, maar niet zo veel dat je het niet kunt spelen (meestal na elke 4-5 sterfgevallen). Het enige dat een 5-sterrenrecensie tegenhoudt, is een online modus. Maar het is nog steeds een beoordeling van 5 sterren waard, zelfs als er geen online modus is toegevoegd
Waarom Noemen jullie het spel niet Advertentie
Goed spel
De advertenties verschenen terwijl ik aan het rijden was. Wat een perfecte bocht bepaalt, ze lijken willekeurig. Maar goed spel.
Het spel is niet speelbaar vanwege het overweldigende aantal advertenties dat verschijnt.
goed maar kan beter
Ik had 5 x 30 seconden advertenties binnen 1 minuut na het spelen, had goed kunnen zijn maar verpest met advertenties, verspil je tijd niet
Het is een schoon (voor VIP) eenvoudig spel om te spelen.
Maak de bot een beetje moeilijk alsjeblieft, het is te gemakkelijk tegen bot
De game zelf is prima, maar dit is wat ik echt niet op prijs stelde. Oké geweldig. Dus je geeft me de opties om je af te melden voor sommige privacy-opties. Goed spul. Maar als ik ervoor kies om me af te melden, laat je een groot rood blokje bovenaan achter dat me vertelt hoe ik "je vermogen om bla bla bla beperk..." Ik stel het echt niet op prijs voortdurend te worden gezeurd omdat ik privacy waardeer.
Geweldig spel. Te veel advertenties
Sea Monster City Rollspel cmng
Leuk spel en als je haar spel doet moet je de wifi uitzetten
15 minuten grappig. Na die tijd is het gewoon repetitief en frustrerend. Heeft een bijles nodig. De "perfecte" bochten lijken willekeurig. Missies zouden niet opeenvolgend moeten zijn, en sommige ervan nemen gewoon te veel tijd in beslag. De race-modus is goed, maar het wordt verspild, er zouden meer missies aan gerelateerd moeten zijn, en misschien zelfs een kampioenschapsmodus.
Er is een toevoeging ELKE SECONDE HET SPEL IS ZO LAGGY HET SPEL DRIFT NIET HET SPEL WERKT NIET HET SPEL ZUIGT
deze game is fantastisch, gemakkelijk te besturen of erg interessant om te spelen, maar soms is het volgende deel geen upgrade en zijn uitdagingen erg moeilijk, maar de game is leuk 😊
Ik haat het ABSOLUUT als je verbonden bent met internet of je mobiele data gebruikt en na elke dood in het spel verschijnt er een advertentie, het is zo vervelend!!! Kun je letterlijk niet wachten nog 3 doden?! JEEZ😤🤬
Deze app is slecht omdat hij je persoonlijke gegevens nodig heeft en voor mij verschijnen er elke 7 seconden advertenties.